fredag 29. mars 2013

Lafteteppe

Hei og god påske :)

Jeg ble akkurat ferdig med et storprosjekt som har vært veldig spennende og morsomt å strikke på. Prosjektet har gjort at jeg har blitt kvitt MASSE restegarn, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg har nemlig strikket lafteteppe etter oppskrift fra Pickles.




Oppskrift: Lafteteppe
Garn: restegarn
Pinner: 7 mm

Veldig morsomt å prøve en helt ny teknikk, spesielt når det innebærer at man kan jobbe med mange forskjellige farger - da blir det ikke så fort kjedelig, noe store prosjekter ofte blir. Selv er jeg hvertfall veldig fornøyd med resultatet (og minkingen av restegarnlageret). Oppskriften anbefales på det varmeste.

1 kommentar:

  1. Teppe var skikkelig fint! Har bladd meg nedover hos deg, og jammen har du strikket masse fint bare ved å bruke garn fra lageret ditt. Toppers å bruke opp før man handler nytt, synes jeg!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett