tirsdag 18. juni 2013

Alle hjerter gleder seg

Å strikke hjerter er veldig koselig, spesielt når man blir inspirert av en så nydelig bok som Med hjerte for strikk av Bente Presterud Røvik. Oppskriften er enkel i tillegg til at den lett lar seg variere, noe som resulterer i at man kan bli sittende i flere timer å strikke hjerter. I denne omgangen ble det 6 stk. på meg.




Strikkefakta
Garn: restegarn
Pinner: 3.5, 4.0, 4.5 og 5.0 mm

Hjertene ble veldig fine og er nå plassert i gaveesken min. I gaveesken samler jeg opp mange forskjellige prosjekter, og når det nærmer seg bursdag eller jul tar jeg fram esken og finner fram passende gaver til familie og venner. Veldig smart!

1 kommentar:

  1. Med hjerte for strikk er ei kjempefin bok, synes jeg :) Fine hjerter du har strikket, og kjekt med en gavekasse. Det har jeg også, i teorien, men det er som regel fint lite som havner der ;)

    SvarSlett