fredag 14. februar 2014

Årets første julegave

Årets andre prosjekt er fullført: Mariusgenser med tilhørende bukse i originalfargene. Det skal faktisk være en julegave til tantebarnet mitt, så i år er jeg tidlig ute.


Strikkefakta:
Oppskrift: Mariusgenser fra Sandnes Garn, og Strømpebukse fra Strikk til nøstebarn.
Størrelse: 2 år.
Garn: Superwash Sport fra Nille.
Pinner: 3 mm og 3,5 mm

Som dere ser har jeg gjort noen endringer på strømpebuksen. Jeg droppet foten og strikket heller vrangbord nederst. Jeg er riktig så fornøyd med resultatet!

Det neste prosjektet fra min side blir faktisk innenfor søm. Jeg har bestilt meg to oppskrifter fra stoff og stil, og fem meter med stoff som jeg skal bruke. Det er meningen at jeg skal få til å sy meg en kjole og ei bukse. Så, stay tuned - det blir veldig spennende!

- G

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar