mandag 3. mars 2014

Kjole

Hei igjen! 

Jeg er akkurat ferdig med mitt første prosjekt innenfor søm, og resultatet ble overraskende bra. Jeg kommer garantert til å sette meg bak symaskinen igjen. Jeg har til og med ønsket meg egen symaskin i bursdagsgave!

Jeg har sydd meg en helt enkel, svart kjole i bomull! På grunn av bomullsstoffet fikk den et hverdagslig preg, så den kommer jeg til å bruke mye! Jeg ser ikke bort fra at jeg kommer til å lage flere kjoler av forskjellige stoff. Her er resultatet: 


Fakta:
Størrelse: 38

På pinnene nå har jeg Mariusgenser - faktisk nummer 11 i rekken. Strikker den med hvit som bunnfarge, og med rødt og blått mønster. Det skal være en julegave. Har kommet godt i gang og er snart ferdig med bolen. Veldig gøy!

- G

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar