fredag 25. juli 2014

Strikkemagasiner...?

Hallo!

Mammaen min holder på med søm, og fortalte meg nylig at hun abonnerer på ulike magasiner om søm og sying. Der finner hun mønster, og henter inspirasjon og motivasjon. Det hørtes veldig bra ut, sånn egentlig.

Jeg kom derfor til å lure på om det finnes slike magasiner som handler om strikking? Magasiner hvor man kan finne oppskrifter på morsomme ting, hvor man kan se hva som er populært å strikke, og hvor man rett og slett kan hente inspirasjon og la seg motivere.

Jeg håper noen der ute i strikkeverdenen kan gi meg noen tips på hvilke strikkemagasiner man kan finne der ute, og at dere kan anbefale meg noen slik at jeg kan finne et fint strikkemagasin med mye inspirasjon og strikkeglede som jeg kan begynne å abonnere på. Det er bare å skrive tipsene i kommentarfeltet under - da blir jeg fryktelig glad!

På forhånd takk!

- G.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar